Check In besøksregistrering gir sømløs besøkshåndtering fra reservasjon av møterom i Outlook til registrering når besøket ankommer. Du velger selv de funksjonene og integrasjonene som passer best for dine behov.
Funksjonalitet og integrasjoner for en smidig besøksflyt
Automatisk telefonoppringning med integrert SIP-telefoni
En av våre mest populære funksjoner er den innebygde SIP-telefonimodulen. Dette er en tjeneste som gjør besøkshåndteringen mer effektiv. Den fungerer ved at den selvbetjente terminalen ringer opp verten automatisk når den besøkende registrerer seg.
I denne videoen ser du hvordan SIP-telefoni fungerer i en ubetjent resepsjon.
Smarte og praktiske funksjoner som gjør livet lettere for både besøkende og verter
Når Check In er implementert i IT-miljøet ditt eller SystemHouse Solutions’ skyløsning, får alle medarbeidere en e-post med innloggingsinformasjon til besøksregistreringssystemet. Databasen med medarbeiderne kan synkroniseres med Active Directory.
Medarbeiderne dine kan logge inn med SSO (Single Sign On) eller opprette en innlogging med e-postadressen sin og et passord. I admin-grensesnittet kan du utstede brukertillatelser for resepsjonister, administratorer og andre medarbeidere. Hvis flere selskaper bruker samme Check In-system, kan du også peke ut egne administratorer for hvert av dem.
Medarbeiderne dine kan invitere besøkende via forhåndsregistreringsfanen i Check In. Grupper kan importeres fra Excel, og besøkende kan forhåndsregistreres manuelt via Check In-grensesnittet på nett eller via Outlooks møteromreservasjon med invitasjoner. Besøksregistreringen kan integreres med adgangskontrollen, der du kan bruke dra-og-slipp til å velge adgangssoner for besøkende. Adgangskort kan aktiveres og utleveres av resepsjonisten eller sikkerhetsvakten idet besøket ankommer.
Når en invitasjon sendes til besøkende fra Check In, får de en e-post / SMS med informasjon om møtet. Vedlagt i e-posten er det en QR-kode som skal brukes til hurtigregistrering ved hjelp av skannere ved porter eller dører eller i selvbetjente terminaler, på samme måte som når man skal ut og fly.
Check In besøksregistrering kan også integreres med Exchange for enklere forhåndsregistrering. Check In henter inn informasjonen fra Exchange-kontoen når du reserverer et møterom og inviterer eksterne besøkende til et møte. Du får en e-post fra Check In når reservasjonen er fullført, og når du klikker på lenken i e-posten, åpnes innsjekk-fanen i Check In og alle felter fylles automatisk ut med navn, dato, klokkeslett og e-postadresser. Alt du trenger å gjøre, er å klikke på «Send invitasjon».
Invitasjoner kan stilles inn til å sendes på et bestemt tidspunkt, og de fleste kundene våre sender e-posten kvelden før møtet. Alle QR-koder er personlige, og du kan selv velge hvor lenge før møtestart QR-koden blir gyldig.
Takket være QR-koden går det raskt for besøkende og grupper å registrere seg når de kommer. Besøkende sjekker inn ved porten eller et annet inngangspunkt som du velger. Besøkende åpner porten ved å skanne QR-koden sin ved porten. Samtidig kan det sendes ut et SMS-varsel om at besøket har ankommet. Dette kan redusere bemanningsbehovet i for eksempel vaktboder eller lignende.
SystemHouse Solutions har erfaring med løsninger for venterom og resepsjonsområder. Vi hjelper deg gjerne med ideer til hvordan du på en kostnadseffektiv måte kan styre besøksflyten og resepsjonsområdet med adgangskontroll, QR-lesere ved porter, dører, adgangssperrer og heiser samt selvbetjente terminaler.