(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-WP2D4D6');
-
SHS > Kundestøtte > Nyheter > Uncategorized > Vi søker flere forhandlere for Check In!

Vi søker flere forhandlere for Check In!

Tilbyr du IT-løsninger, FM-tjenester eller Office Management? Da tror vi at du kan passe inn som leverandør av markedets mest allsidige besøkssystem, Check In.

Vi søker flere forhandlere for Check In!

Vi søker flere forhandlere som ønsker å utvide sin produktportefølje uten å måtte utvikle eller investere store ressurser på et nytt produkt. Dere velger hvilket nivå dere vil engasjere dere på når det gjelder support, vi er alltid bak dere med våre ressurser, både når det gjelder salgsstøtte og support før og etter installasjonen.

Check In er utviklet for å kunne håndtere både bemannede og ubemannede resepsjoner, uavhengig av størrelse og omfang i Norden eller i utlandet. Gjennom årene har vi bidratt til å spare penger og øke sikkerheten på kontorer, industri, sykehus og universiteter gjennom smarte løsninger for effektive besøks registreringer.

Vi merker en økt etterspørsel etter våre systemer og trenger derfor flere forhandlere i flere bransjer, ettersom vi ikke selger til sluttkunder selv.

Kontakt Thomas Kvarnes for mer informasjon!
Thomas.kvarnes@systemhousesolutions.com
Tel: +47 95 18 20 28

Till toppen